טקסט הודעת פורום
9/26/2003 1:32:00 PM
אריק שור
אבד (נשכח) גלגל קידמי
נושא:
אבד (נשכח) גלגל קידמי
תאריך:
9/26/2003 1:32:00 PM
מחבר/ת:
אריק שור
היום בבוקר בכניסה לסובב גליל שכחתי גלגל קדמי של אופני גרי פישר. טלפון 054678036 :(
חזרה לפורום