נושא: המום מכמות האופניים שניגנבות תאריך: 9/27/2003 9:53:00 PM
מחבר/ת: ישראל
אני רוכב כ4 שנים ואין מצב שאני אשאיר את האופניים ללא השגחה כמו שאסור להפקיר נשק כך אסור להפקיר אופניים אם אני בארוע של אופניים וישן בצימר האופניים איתי בחדר בקיצור לא להשאיר את האופניים אפילו לשניה לבד ולא לחשוב שלי זה לא יקרה שנה טובה לכם ורכיבות מוצלחות ישראל
|