טקסט הודעת פורום
8/4/2002 5:35:00 PM
idan34
איזה בקבוקון כוהל
נושא:
איזה בקבוקון כוהל
תאריך:
8/4/2002 5:35:00 PM
מחבר/ת:
idan34
אני רוצה בקבוקון שלא נוזל ושהוא אטום ב100%.
אין לי שום רעיון לאכסון הכוהל. באיזה בקבוקון כוהל אתה משתמש?
חזרה לפורום