נושא: יופי של כתבה ! אך כמה הערות בונות תאריך: 4/2/2005 11:19:00 PM
מחבר/ת: יוסי
קודם כל כאשר מכונים את מרחק הרפידה מהחישוק ע"י בורג הפיליפס לא כל סיבוב משפיע מידית על הכיוון ולכן כדאי לסובב את הבורג ואז ללחוץ על ידית הברקס מה שיבטיח את הבאת הזרועות למקומם האמיתי דבר שני כאשר מכונים את הברקס בצורה יסודית בבית לא מומלץ להשתמש ברגולז´ שבידית אלא ע"י מתיחת הכבל עצמו ואת הכיוון העדין מהידית להשאיר בשטח בכל מקרה מומלץ לכוון את הברקס שהרגולז´ נמצא חצי פתוח כדי להשאיר את שתי האופציות פתוחות
|