נושא: טיפול בבולם תאריך: 10/3/2003 9:03:00 PM
מחבר/ת: דני ליבשיץ
טיפול בבולם - כולל פירוק בולם מן האופניים, ניקיון יסודי של כל החלקים החיצוניים (שימוש ב- דגריזר - חובה!), ניקוי קפיץ. גירוז של כל החלקים המשתפשפיפ - כמו מיסבי חיבור הבולם למשל, דיסקים הלוחצת את הקפיץ וכו´. אחרי טיפול כזה - הבולם כמו חדש! ברור כי אסור לנקות בדלי מים או יותר גרוע תחת צינור מים. ;)
|