נושא: כמה שזה נכון!!! מי צריך אופניים ב 10000 ש"ח באמת? תאריך: 4/7/2005 4:02:00 PM
מחבר/ת: נעם מ.
מה אגיד לכם חברים יש משהו נכון בכתבה... גם אני התפתתי וקניתי את הדבסט ב 11500 ש"ח... רק כשרכבתי בפארק הירקון ואיזה מישהו עם אופני מדבקה עקף אותי בקלות.. אמרתי לעצמי...מממ היה עדיף כבר לקנות סוברו גסטי ישנה באותו מחיר עם ההבדל לאחד שכמוני שלא קופץ דרופים כל שבוע ... אז מכרתי את אופני האקספרט שלי.. והאמת כל פעם שאני מתפתה להציץ באינטרנט על דגם על חדיש שיוצא ומפתה.. אני אומר תודה למוכר (חסוי) הזה שלא עשה לי 400 ש"ח על האופני 14500 ש"
|