הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/8/2005 10:32:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נעם מ. עם תוכן  משהו יודע איך לפתור את בעית הצפצוף של בלמים הידראו
נושא: משהו יודע איך לפתור את בעית הצפצוף של בלמים הידראו תאריך: 4/8/2005 10:32:00 PM
מחבר/ת: נעם מ.

מי יודע מה עושים בבלמים הידראולים כאשר לוחצים על הברקס הוא מצפצב... נאמר לי שכאשר הבלמים חמים שופכים עליהם מים?!?
יש פתרון טוב יותר?
מדובר עוד על ברקסים חדשים יחסית של שימונו 525



חזרה לפורום