טקסט הודעת פורום
| 4/10/2005 5:11:00 PM |
|
נושא: תסתכל טוב תאריך: 4/10/2005 5:11:00 PM
מחבר/ת: שלומי אביש
אם תסתכל על הכתבה מהתחלה, תראה שהשלב הראשון הוא כיוון גובה הרפידה, אתה חייב לכוון את גובה הרפידה כך שבעת הבלימה הרפידות לא ינגעו בצמיג. תקרא שוב את השלב הראשון של כיוון גובה הרפידה ותבין.
|
חזרה לפורום |
|
|