הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/11/2005 9:36:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יד חזקה עם תוכן  מי לדעתכם בונה הגלגלים הכי טוב בארץ ?
נושא: מי לדעתכם בונה הגלגלים הכי טוב בארץ ? תאריך: 4/11/2005 9:36:00 PM
מחבר/ת: יד חזקה

מי לדעתכם בונה הגלגלים הכי טוב בארץ ?


חזרה לפורום