טקסט הודעת פורום
| 10/8/2003 12:17:00 AM |
|
נושא: הדיימנוד בק עדיף ! תאריך: 10/8/2003 12:17:00 AM
מחבר/ת: אייל
עם המכלולים שיש עליו הדיימונד בק עדיף. שים לב לצמיגים ולבלמי הדיסק של הדימונד בק - שים לב ליופי שלו (שזה גם שיקול) ויש לך יתרון של מעל לאלף ש"ח שבהם אתם יכול להביא עוד שיפור לחיה הרעה
|
חזרה לפורום |
|
|