הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/8/2003 12:17:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אייל עם תוכן  הדיימנוד בק עדיף !
נושא: הדיימנוד בק עדיף ! תאריך: 10/8/2003 12:17:00 AM
מחבר/ת: אייל

עם המכלולים שיש עליו הדיימונד בק עדיף. שים לב לצמיגים ולבלמי הדיסק של הדימונד בק - שים לב ליופי שלו (שזה גם שיקול) ויש לך יתרון של מעל לאלף ש"ח שבהם אתם יכול להביא עוד שיפור לחיה הרעה


חזרה לפורום