הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/14/2005 1:04:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בירק עם תוכן  הכנסת מפה מסורק ל- GPS?
נושא: הכנסת מפה מסורק ל- GPS? תאריך: 4/14/2005 1:04:00 PM
מחבר/ת: צחי בירק

האם ניתן להכניס קטע מפה הנסרק ממפת נייר ל-GPS מסוג Garmin Etrex Legend, לסמןנ.צ. של שתי נקודות ידועות ולראות את המפה ב-GPS?


חזרה לפורום