נושא: קצת דחיפה לאגו... תאריך: 8/6/2002 10:50:00 AM
מחבר/ת: אילן גיא
דרור, דרור, דרור... אין מילים, כל מה שנגועי ה"מחלה" בארצינו זקוקים לו נמצא פה, וסוף סוף גם עם איכות. כבר כחודש אני נכנס לאתר בין פעם לשלוש ביום (לפעמים נכנס למערכת ולפעמים לא... מצטער) ואני מופתע לראות כל כמה ימים שינוי נוסף. אני יודע בניית אתר ותחזוקו מהו, ואני בטוח שאתה מתייחס לכל הבקשות ויגיע גם זמנן, אז לכל מי שחושב שהערות בונות הן מציקות, אולי צודק אבל כדי להגיע לסדר ולחידוש של האתר כמו שהוא וכדי שיהיה נכון (כמו שהוא) לכולנו, נחוצה בנייה משותפת בעזרת כולם (דרור, תקן אותי אם אני טועה). ואפילו שהאדם היחידי שמגיע לו קרדיט (דרור, פה אסור לך לתקן) הוא דרור, אל תשכחו, כמו שהסיסמה אומרת "רוכבים למען רוכבים"!!!
|