הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/12/2003 11:40:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רובי עם תוכן  מסלולים לרוכבי אופניים
נושא: מסלולים לרוכבי אופניים תאריך: 10/12/2003 11:40:00 AM
מחבר/ת: רובי

בירחון "רכב ותחבורה" גליון 160 ספטמבר 2003 פורסם שמשרד התחבורה בהוראת השר אץ ליברמן מגבש תכנית להקמת שבילי אופניים במקביל לכבישים עירוניים ובין עירוניים.
התכנית כרוכה בהוצאה של הרבה מאד כסף ובאה לעודד את השימוש באופניים ככלי חילופי.
הנושאים שאני מעלה כאן הם:
האם זה רציני או תעלול בחירות?
האם אנחנו כרוכבי אופני כביש יכולים לתת עדיפויות?
כל קהילת רוכבי האופניים בארץ צריכה להתגייס לעידוד התכנית ומעקב למימושה.


חזרה לפורום