נושא: מה לגבי משהו לארץ ?? מה נעשה עם ציוד לארה"ב ? תאריך: 10/13/2003 10:46:00 PM
מחבר/ת: אייל
אם אין ציוד שיכול לסייע לנו כאן ושמותאם כבר בתוך הכתבה אז למה לנו לקרוא ולמה להתלהב ?? לא מספיק להעתיק כתבותלצורך הפצה כאן - אנחנו ברובנו יודעים על קיומו של הציוד - אבל ליישם חשוב יותר מלדעת.. :confused:
|