הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/6/2002 4:12:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דנה לוין עם תוכן  צריל לשלם ל"הרים"!
נושא: צריל לשלם ל"הרים"! תאריך: 8/6/2002 4:12:00 PM
מחבר/ת: דנה לוין

שלום לכם יש לנו אחלה אתר! דבר אחד מפריע לי וזה מוסר התשלומים של הגולשים. אני לא מבינה גדולה אבל ישבתי מספר פעמים לכתוב סקירות כי זו התרומה שלי. אם כבר היה כל נרשם סוקר רק סקירה אחת היו לנו מעל 600 סקירות,יש קרוב ל500 סקירות ורבים כתבו יותר מאחת כלומר יש פה אנשים שנהנים ולא משלמים. חבל, האתר יכול לשמש מנוף חשוב לשיפור מערכת היחסים רוכב-מוצר-יבואן. חישבו על כך.


חזרה לפורום