טקסט הודעת פורום
| 10/19/2003 8:24:00 AM |
|
נושא: בעיה בקניה תאריך: 10/19/2003 8:24:00 AM
מחבר/ת: Tuval Biran
הי, קניתי דרך האתר שלכם משאבה של Planet Bikeשנאמר כי היא מתאימה גם לכביש. אתמול הוצאתי לחבר שלי את כל האויר, כי אין לה מתאם... וחוץ מזה נראה לי כי היא לא תנפח לי ללחץ המתאים. מה אפשר לעשות? תודה.
|
חזרה לפורום |
|
|