טקסט הודעת פורום
| 4/20/2005 11:16:00 PM |
|
נושא: אם הבנתי אותך נכון תאריך: 4/20/2005 11:16:00 PM
מחבר/ת: אריאל
כנראה שיש לך צמיג רחב יותר מאשר השלדה שלך יכולה לקבל [בהנחה שב"זרועות" אתה מתכוון למנופים ולא לרפידות]. תגיד אילו אופניים יש לך ומה רוחב הצמיג הבעייתי ונראה אם יש מה לעשות.
|
חזרה לפורום |
|
|