הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/20/2005 11:16:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריאל עם תוכן  אם הבנתי אותך נכון
נושא: אם הבנתי אותך נכון תאריך: 4/20/2005 11:16:00 PM
מחבר/ת: אריאל

כנראה שיש לך צמיג רחב יותר מאשר השלדה שלך יכולה לקבל [בהנחה שב"זרועות" אתה מתכוון למנופים ולא לרפידות].
תגיד אילו אופניים יש לך ומה רוחב הצמיג הבעייתי ונראה אם יש מה לעשות.


חזרה לפורום