טקסט הודעת פורום
| 10/19/2003 1:06:00 PM |
|
נושא: האתר מספר 1!!!!!!!!! תאריך: 10/19/2003 1:06:00 PM
מחבר/ת: עידן לוי
מי הגאון שבנה את האתר????(או הגאונים) אני נמצא באתר כל יוווום!! פשוט מדהים אני נותן לו 4.9 מתוך 5, אין סרטים חדשים וזה מעצבן בקיצור אני חולה על האתר!!! :D
|
חזרה לפורום |
|
|