טקסט הודעת פורום
10/21/2003 4:11:00 PM
דניאל14
למנהלי האתר
נושא:
למנהלי האתר
תאריך:
10/21/2003 4:11:00 PM
מחבר/ת:
דניאל14
לדעתי צריך לעשות פורום של האתר הרים ולא לשלוח לנענע ותפוז ועוד
רק שיהיה פורום של האתר שלנו וזהו מי שבעד שיגיד
חזרה לפורום