נושא: לא, הוא לא היחיד תאריך: 10/21/2003 6:48:00 PM
מחבר/ת: ניב מעוז
האמת שהוא לא היחיד, נראה לי שהכתבה פורסמה רק עם שתי תמונות. חוץ מזה כתבה נחמדה אבל בניווטים בארצנו הקטנטונת, אפשר להסתדר עם מפה ומצפן. דרך אגב! צריך להמציא מכשיר מאתר סינגלים! אם מישהו ימציא את זה הוא יהיה מליונר. :cool:
|