נושא: אז ככה : תאריך: 10/21/2003 9:12:00 PM
מחבר/ת: elad פ
התמונה הראשונה - סתם מאמ.טי.בר (מגזין אמריקאי) התמונה של מישהי בעלייה. שנייה - ממרוץ יער בריטניה 2003. שלישית - סתם, למען חשיבותו של הראש במרוץ... (משחק מילים כזה--) והאחרונה - זה ממרוץ אחר, לא אופניים - מרוץ פמפולנה (או איך שמבטאים זאת...) השור הצעיר שרודף אחרי קהל פסיכי, מראה לצלם, מה זה ´לתת בראש´ - תרתי משמע. :cool:
|