טקסט הודעת פורום
| 4/24/2005 5:43:00 PM |
|
נושא: זה תלוי מאוד בהרגשה האישית... תאריך: 4/24/2005 5:43:00 PM
מחבר/ת: פז
אני מאוד אוהבת מהירויות... זה תלוי באופי הרוכב ובהרגשה שלו על האופניים. מאז שהחלפתי את הצמיגים אני הרבה יותר מרוצה מהרכיבה שלי.
|
חזרה לפורום |
|
|