הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/24/2005 5:43:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  פז עם תוכן  זה תלוי מאוד בהרגשה האישית...
נושא: זה תלוי מאוד בהרגשה האישית... תאריך: 4/24/2005 5:43:00 PM
מחבר/ת: פז

אני מאוד אוהבת מהירויות...
זה תלוי באופי הרוכב ובהרגשה שלו על האופניים.
מאז שהחלפתי את הצמיגים אני הרבה יותר מרוצה מהרכיבה שלי.


חזרה לפורום