הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/24/2005 11:26:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שלומי עם תוכן  בולםקידמי
נושא: בולםקידמי תאריך: 4/24/2005 11:26:00 PM
מחבר/ת: שלומי

למי יש מושג מה זה אומר שפורץ השמן מהבולם הקדמי
האים אפשר לתקן ואים כן מה העלות של תיקון
יש לי בולם של רוק שוק


חזרה לפורום