טקסט הודעת פורום
4/24/2005 11:26:00 PM
שלומי
בולםקידמי
נושא:
בולםקידמי
תאריך:
4/24/2005 11:26:00 PM
מחבר/ת:
שלומי
למי יש מושג מה זה אומר שפורץ השמן מהבולם הקדמי
האים אפשר לתקן ואים כן מה העלות של תיקון
יש לי בולם של רוק שוק
חזרה לפורום