טקסט הודעת פורום
11/2/2003 5:57:00 AM
ערן
תעשיה אוירית בליגה ?
נושא:
תעשיה אוירית בליגה ?
תאריך:
11/2/2003 5:57:00 AM
מחבר/ת:
ערן
אני עובד התעשיה האוירית.
האם התעשייה האוירית משתתפת בליגה ?
חזרה לפורום