הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/2/2003 7:00:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רועי עם תוכן  שאלה לגביי הסבל
נושא: שאלה לגביי הסבל תאריך: 11/2/2003 7:00:00 AM
מחבר/ת: רועי

במה הסבל של טרק שונה מסתם סבל אנונימי?
האם יש הצדקה למחיר ?
תודה.


חזרה לפורום