טקסט הודעת פורום
11/2/2003 7:00:00 AM
רועי
שאלה לגביי הסבל
נושא:
שאלה לגביי הסבל
תאריך:
11/2/2003 7:00:00 AM
מחבר/ת:
רועי
במה הסבל של טרק שונה מסתם סבל אנונימי?
האם יש הצדקה למחיר ?
תודה.
חזרה לפורום