טקסט הודעת פורום
11/4/2003 5:15:00 PM
תומר וידר
15,000
נושא:
15,000
תאריך:
11/4/2003 5:15:00 PM
מחבר/ת:
תומר וידר
יש את הגארי פישר supercaliber
ויש את הטרק 9.8 elite
שניהם טובים בערך באותו מחיר
חזרה לפורום