הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/4/2003 5:15:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  תומר וידר עם תוכן  15,000
נושא: 15,000 תאריך: 11/4/2003 5:15:00 PM
מחבר/ת: תומר וידר

יש את הגארי פישר supercaliber
ויש את הטרק 9.8 elite
שניהם טובים בערך באותו מחיר


חזרה לפורום