טקסט הודעת פורום
| 5/1/2005 11:22:00 AM |
|
נושא: עזרה במידת שילדה תאריך: 5/1/2005 11:22:00 AM
מחבר/ת: גדי
רכשתי אופני TREK 4300 חדשות מידה 21" שנראות לי משום מה קצת גבוהות. מתלבט אם להחליף לשילדה קטנה יותר- 19.5" גובהי: 1.86 משקל: 75 ק"ג. מכיוון שאני רוכב מתחיל אולי אני טועה ו21" זה המידה הנכונה. אודה לכל הארה והערה בנושא?
|
חזרה לפורום |
|
|