נושא: מידה 19.5 כנראה תתאים לך יותר תאריך: 5/1/2005 11:47:00 AM
מחבר/ת: שחר שטייף
לגובה 1.86 נראה לי שמידה 19.5 תתאים יותר מאשר מידה 21, אם כי הפוסק האחרון הוא גופך. ניתן להנמיך את האוכף ולהשתמש בסטם מעט קצר יותר, אבל לא כדאי לקצר ייתר על המידה שכן הדבר ישפיע על ההיגוי ועל השליטה באופניים.
|