הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/2/2005 11:34:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Nir Israeli עם תוכן  רכבתי ונהנתי על ה 6Pack
נושא: רכבתי ונהנתי על ה 6Pack תאריך: 5/2/2005 11:34:00 PM
מחבר/ת: Nir Israeli

רכבתי ונהנתי על ה 6Pack מתל גודד למצפה משואה כך שאתה משקר,
אולי תמליץ על חנות טובה עם שרות טוב.

משום מה גם משה וגם דניאל הנכם משמיצים אנונימיים.
מעניין לראות קצת דברים חיוביים מכם ועל אילו אופניים אתם יכולים להמליץ.


חזרה לפורום