נושא: קפיצת הילוכים תאריך: 5/4/2005 12:18:00 AM
מחבר/ת: איתי
רכשתי לא מזמן אופניים משומשות (Giant Yukon) ונוכחתי לדעת כי ההילוכים קופצים לפעמים, זאת אומרת אם למשל העברתי כמה הילוכים במהלך הנסיעה ומגיעה עלייה אז אני נעמד על הפדלים ומפעיל לחץ גדול על השרשרת ופתאום זה קופץ הילוך או שמשהו שם קופץ (ומיותר לציין שזה מאוד מציק כשמנסים להעמד על הפדלים...). איפה אני יכול לחפש את הבעייה? שרשרת? גלג"שים? קסטה? מעבירים? תודה רבה מראש...
|