נושא: הדיוושים הראשונים היו בכרמל צרפתי תאריך: 5/6/2005 11:09:00 PM
מחבר/ת: יעקב
אין כמו התחושה הראשונה להעלות את קאודס או סטבן ויז ומשם עד רחוב טשרנחובסקי וכמובן להעלות את רחוב בית לחם מלמטה למעלה ללא עצירה אילה גם את הספסלים הכרתי היטב בהתחלה תמשכי למרכז הכרמל ועוד בהצלחה תושב רחוב בית לחם לשעבר :
|