הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/7/2005 2:31:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  YoSafe עם תוכן  גדול! קרעת אותי מצחוק :laugh: :D ;)
נושא: גדול! קרעת אותי מצחוק :laugh: :D ;)  תאריך: 5/7/2005 2:31:00 PM
מחבר/ת: YoSafe

כל הכבוד.
תני לעצמך שבוע ואז תביטי לאחור על המסלול בצחוק גדול.
לגבי הכיסא,כשמתחילים לרכב פעם ראשונה
יש צורך לתת לישבן מעט זמן להסתגל.
חשוב מאוד גם לכוון את מיקום הכיסא ואת הזוית. זה יכול להיות הבדל של שמים וארץ בנוחות הישיבה.
המלצה-כיסא טוב מסיליקון (וחשוב שהיה בעל רווח באמצע!)עולה קצת יותר ושווה כל שקל.והכי חשוב לרכב בזהירות במיוחד בכביש בו לא ממש שתחשבים בנו הרוכבים.
תהני. ;)


חזרה לפורום