נושא: תוספות ובגדול !!! תאריך: 11/17/2003 9:04:00 PM
מחבר/ת: איתי
אז ככה לאחר בחינת הבולם בסינגלים למתקדמים:
אחלה בולם ! קל, ונוח, לא סוגר מהלך בקלות (לי אישית יש בבית 6 אלסטומרים רגילים שבאים במקור ועוד 6 רכים, בהתחלה חשבתי שהם זהים ורק היום גיליתי שהם שונים כלומר שיש לי עם עוד משו לשחק....)
ממש קשה עם האלסטומרים הקשיחים ! קשה מאוד לסגור מהלך.
התנהגות פרוגרסיבית צפויה ביותר בשטח (חוץ מזה שלפעמים מצפים לסגירת מהלך והיא לא באה :-) ).
הבולם מכיל בכל אחת מרגליו: קפיץ, 3 אלסטומרים, קפיץ שלילי פרוגרסיבי (מספר סלילים משתנה) !!! וכמובן כיוון פרילואד שבאמת משפיע.
בקיצור בולם על רמה ואמייייןןןןן בטירוף ! (בלי עין הרע)
|