הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/17/2003 9:05:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתי עם תוכן  תוספות ובגדול !!!
נושא: תוספות ובגדול !!! תאריך: 11/17/2003 9:05:00 PM
מחבר/ת: איתי

אז ככה לאחר בחינת הבולם בסינגלים למתקדמים:

אחלה בולם ! קל, ונוח, לא סוגר מהלך בקלות (לי אישית יש בבית 6 אלסטומרים רגילים שבאים במקור ועוד 6 רכים, בהתחלה חשבתי שהם זהים ורק היום גיליתי שהם שונים כלומר שיש לי עם עוד משו לשחק....)

ממש קשה עם האלסטומרים הקשיחים ! קשה מאוד לסגור מהלך.

התנהגות פרוגרסיבית צפויה ביותר בשטח (חוץ מזה שלפעמים מצפים לסגירת מהלך והיא לא באה :-) ).

הבולם מכיל בכל אחת מרגליו:
קפיץ, 3 אלסטומרים, קפיץ שלילי פרוגרסיבי (מספר סלילים משתנה) !!! וכמובן כיוון פרילואד שבאמת משפיע.

בקיצור בולם על רמה ואמייייןןןןן בטירוף ! (בלי עין הרע)


חזרה לפורום