הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/9/2005 8:31:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ruty עם תוכן  GT Aggressor
נושא: GT Aggressor תאריך: 5/9/2005 8:31:00 AM
מחבר/ת: ruty

היי
בתור רוכבת מתחילה לחלוטין רכשתי את ה-GT AGGRESSOR - חדשות ב - 1000 ש"ח
האם עשיתי בחירה נכונה?


חזרה לפורום