טקסט הודעת פורום
5/9/2005 8:31:00 AM
ruty
GT Aggressor
נושא:
GT Aggressor
תאריך:
5/9/2005 8:31:00 AM
מחבר/ת:
ruty
היי
בתור רוכבת מתחילה לחלוטין רכשתי את ה-GT AGGRESSOR - חדשות ב - 1000 ש"ח
האם עשיתי בחירה נכונה?
חזרה לפורום