הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/17/2003 9:56:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נתי הירשברג עם תוכן  רובין הגדול
נושא: רובין הגדול תאריך: 11/17/2003 9:56:00 PM
מחבר/ת: נתי הירשברג

לאחר יומיים וחצי של שיטוטים על המסלול בסדום הגעתי בפעם המי יודע כמה אל הסינגל המפחיד , מבטיח לעצמי שהפעם ארד אותו .

כמובן שלאחר ההבטחה החגיגית ולמרות עבר כרוכב אנדורו ולמרות כל סרטי פרי רייד דאון היל טריאל שראיתי לא הצלחתי להוציא את הלב מהכיס ולהחזירו למקומו .

את הסינגל ירדתי שוב ברגל מברך את עצמי על חוכמתי הפעם אמרתי לעצמי לא נפלתי שוב על הגב לא דפקתי את הברך ובכלל
את המשחקים האלה נעשה אחרי שנבריא .

ביום המחרת בשיא התחרות מיובש ותשוש מהשפעת משכו אותי האופניים שוב אל הסינגל הגדול .

הראשון לרדת היה האופנוע המוביל תתפלאו אך באופנוע אין לי ספק שהייתי יורד את זה
החיה העצומה הזו משרה הרגשת ביטחון מדהימה אלא שאופניים זה סיפור אחר לגמרי .

הראשון להגיע היה פיליפ טאוול הוא ירד
את המדרון ממש כפי שמלמד כריס קובריק
האוסטרלי אלוף נורבא בדאון היל :

ראשית הוא אומר רד ברגל אחר כך חזור וטפס ברגל ולבסוף הפנה מבט קדימה
ורד .

הופתעתי לגלות עד כמה העיצות הפשוטות האלה מעשיות אך כאמור שכחתי לבצען .

פיליפ הגיע מהר מקפיץ גלגל אחורי מעל האבן ליטוף ברקסים קטן כמו נעמד במקום
והמשיך להידרדר מטה .

מייד אחריו הגיע רוכב נוסף . ואז קצת אחריהם הגיע רובין משחר את הברקסים לגמרי נוחת מהסלע כמו שק תפוחי אדמה
ונורה כמו מקנה תותח למטה כמעט לא
נוגע בברקסים .

ולאור כל ההופעה המדהימה הזו עוד הספיק
להחליף חיוכים ולשוחח עם נמרוד כוהן .

כאילו הפודרה החום הסלעים לא קיימים כלל.
לסיכום אייל שטייניץ הבטיח כי בשנה
הבאה הוא ילך ראש בראש עם האירופים .

נחכה ונראה

וביום שבת מופע טריאל גדול בבארי בנוכחות
שרון תרשיש .
שוה להגיע .

ואלעד אתה גדול כרגיל

נתי


חזרה לפורום