טקסט הודעת פורום
| 11/17/2003 10:04:00 PM |
|
נושא: אלעד - כל הכבוד!! תאריך: 11/17/2003 10:04:00 PM
מחבר/ת: רן רוכבי ת
יופי של כתבה אלעד! ;) עשוייה היטב וברצף הגיוני. מאוד נהניתי מהטיפים הטכניים, יכולתי ממש להרגיש כאילו אני זורם לצד רובין בסינגל שבכרמי יוסף. המשך כך!! :D
|
חזרה לפורום |
|
|