הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/18/2003 12:52:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אפי ר. עם תוכן  מד הדופק שלו מהרמה הפשוטה ביותר שזה מעט מביך (?)
נושא: מד הדופק שלו מהרמה הפשוטה ביותר שזה מעט מביך (?) תאריך: 11/18/2003 12:52:00 AM
מחבר/ת: אפי ר.

אתה בוודאי מתלוצץ (אני חושד שאינך). מה מביך פה? אולי זה מביך עבור אנשים ששוכחים את המהות ומתעסקים ללא הרף בשוליים של החיים.
חביבי, צא לרכוב, תהנה מהחיים, מהחופש שברכיבה, מהרוח, מהנוף, מהמאמץ. פשוט תחיה..

ואנא, קרא שוב את הכותרת שבחרת לכתבתך. נסה גם להפנים אותה (-:


חזרה לפורום