נושא: מנוחה פעילה תאריך: 5/10/2005 6:40:00 PM
מחבר/ת: אלון וולו קלאב
דבר שגיליתי בעצמי על עצמי הוא העניין של מנוחה פעילה. אני רוכב לפחות ארבע רכיבות אימון בשבוע. בין האימונים יש ימי מנוחה ודבר ששמתי לב אליו בתקופה האחרונה- באימון לאחר יום מנוחה באמצע השבוע הגוף כאילו סתום- הדופק גבוה יחסית והשרירים קשים והאימון נפגם משמעותית. אני לא יודע על מחקר מדעי שנעשה בנושא אבל לדעתי צריך לדעת להבדיל מתי יש לעשות יום מנוחה ללא רכיבה או יום מנוחה פעילה שיכלול רכיבה קצרה וקלה. מניסיון ההבדל ענק. :cool:
|