טקסט הודעת פורום
| 11/19/2003 10:51:00 PM |
|
נושא: כותנה זה הכי גרוע שיש תאריך: 11/19/2003 10:51:00 PM
מחבר/ת: doron gil
כותנה אכן סופגת זעה אך אינה מנדפת אותה לכן אין אנו מתקררים כשצריך ומתקררים כאשר לא צריך. כותנה היא העדיפות האחרונה לא סתם רוב ביגוד הרכיבה (והטרמי) מחומרים סינטטיים ;)
|
חזרה לפורום |
|
|