הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/19/2003 10:51:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  doron gil עם תוכן  כותנה זה הכי גרוע שיש
נושא: כותנה זה הכי גרוע שיש תאריך: 11/19/2003 10:51:00 PM
מחבר/ת: doron gil

כותנה אכן סופגת זעה אך אינה מנדפת אותה
לכן אין אנו מתקררים כשצריך ומתקררים כאשר לא צריך.
כותנה היא העדיפות האחרונה לא סתם רוב ביגוד הרכיבה (והטרמי) מחומרים סינטטיים ;)


חזרה לפורום