נושא: הדבר שאתה מתאר, נשמע כאילו שבאותם ימי מנוחה תאריך: 5/11/2005 7:48:00 PM
מחבר/ת: אלעד פלטין
עדיף שתעשה רכיבות שחרור, באופן המובהק שלה, לא משהו רציני, אפילו אפשר בלי מד דופק - לצאת לחצי שעה עד שעה ולסובב את הרגליים בכיף. יש שלוש דרגות של שחרור : (בסדר יורד) 1) שחרור פעיל (באמצעות רכיבה). 2) מסאג´ 3) פולסים חשמליים לשריר
לא סתם בטור דה-פרנס, גם בימי מנוחה שלהם, הם יוצאים ל... 100 ק"מ שחרור.
|