הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/11/2005 7:48:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלעד פלטין עם תוכן  הדבר שאתה מתאר, נשמע כאילו שבאותם ימי מנוחה
נושא: הדבר שאתה מתאר, נשמע כאילו שבאותם ימי מנוחה תאריך: 5/11/2005 7:48:00 PM
מחבר/ת: אלעד פלטין

עדיף שתעשה רכיבות שחרור, באופן המובהק שלה, לא משהו רציני, אפילו אפשר בלי מד דופק - לצאת לחצי שעה עד שעה ולסובב את הרגליים בכיף.
יש שלוש דרגות של שחרור : (בסדר יורד)
1) שחרור פעיל (באמצעות רכיבה).
2) מסאג´
3) פולסים חשמליים לשריר

לא סתם בטור דה-פרנס, גם בימי מנוחה שלהם, הם יוצאים ל... 100 ק"מ שחרור.


חזרה לפורום