נושא: תודה, רכשתי אצל ספיד-בייק אופנוח הולנדי. (קישורית) תאריך: 5/12/2005 12:27:00 PM
מחבר/ת: יונתן
תודה על תגובתך. זה לא מכבר רכשתי אופניים דו גלגליים אצל יורם מספיד בייק. האופניים הם מתוצרת חברת Challenge ההולנדית. והדגם הוא מזן High-Racer, שמו - Seiran. נסיוני הקצר מראה שדגם זה יציב (זהו High Racer, ולא Low-Racer), ומהיר. הקישורית לדגם שרכשתי - http://www.challengebikes.com/html/index.php?taal=en&selectie=seiran אם אתה מעוניין להתנסות, וגובהך כ- 1.70-1.75 מ´ תוכל ליצור עמי קשר באימייל המצורף.
|