הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/13/2005 8:23:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אהוד עם תוכן  נתנו לי לעלות לרכבת מת"א לי-ם עם האופניים המתקפלים
נושא: נתנו לי לעלות לרכבת מת"א לי-ם עם האופניים המתקפלים תאריך: 5/13/2005 8:23:00 AM
מחבר/ת: אהוד

כל הכבוד לברומפטון!


חזרה לפורום