טקסט הודעת פורום
5/13/2005 8:23:00 AM
אהוד
נתנו לי לעלות לרכבת מת"א לי-ם עם האופניים המתקפלים
נושא:
נתנו לי לעלות לרכבת מת"א לי-ם עם האופניים המתקפלים
תאריך:
5/13/2005 8:23:00 AM
מחבר/ת:
אהוד
כל הכבוד לברומפטון!
חזרה לפורום