טקסט הודעת פורום
| 5/14/2005 2:26:00 PM |
|
נושא: כל הכבוד יישר כוח ובהמשך.. דרך הים ופרוייד תאריך: 5/14/2005 2:26:00 PM
מחבר/ת: אנג´ל
אל תשברי תוך שלושה חודשים את הופכת לחיה מבחינת הכושר. מה שכן אל תזניחי הריצה . ב ה צ ל ח ה
ולשאלה על הזאבים .. אז מגיעים מידי פעם חזירי בר לחורשה בקצה רח´ בית לחם
|
חזרה לפורום |
|
|