נושא: תודה רבה לכולם על הקומפלימנטים תאריך: 11/25/2003 8:06:00 PM
מחבר/ת: elad פ
אגב,במקרה מצאתי את התמונה של הדרופ והגשרון בכרמי יוסף - תשפטו בעצמכם (אולי הגזמתי... (-: http://img.tapuz.co.il/forums/22544867.jpg
ואגב2 : דירוג הUCI התעדכן אתמול וכמעט כל הרוכבים שהגיעו ראשונים בסדום ושוהם שיפרו בצורה מדהימה את מיקומם: טאריה (מ55 ל49 - מספיק לאתונה) רובין (מ46 ל35) פולסן(מ45 ל34) פיליפ טאוול מהמקום ה102 קפץ למקום ה77 ...רק 77... (-:
:D
|