הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/28/2003 9:55:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  eli G עם תוכן  מגיע לך צל"ש !!!
נושא: מגיע לך צל"ש !!! תאריך: 11/28/2003 9:55:00 AM
מחבר/ת: eli G

;) כל הכבוד (?!?!?!) ששרדת על האוכף (?!?!?!) הזה כל כך הרבה זמן !!!!!!
עכשיו לך ותפצה את ה... שלך באוכף ראוי לשמו ! (WTB, KOOBI וכו´). :o


חזרה לפורום