טקסט הודעת פורום
| 11/28/2003 9:55:00 AM |
|
נושא: מגיע לך צל"ש !!! תאריך: 11/28/2003 9:55:00 AM
מחבר/ת: eli G
;) כל הכבוד (?!?!?!) ששרדת על האוכף (?!?!?!) הזה כל כך הרבה זמן !!!!!! עכשיו לך ותפצה את ה... שלך באוכף ראוי לשמו ! (WTB, KOOBI וכו´). :o
|
חזרה לפורום |
|
|