נושא: חביבי, אתה טעיתי ולא בדקת מה כתוב כאן, קרא שוב תאריך: 5/16/2005 1:22:00 PM
מחבר/ת: אלעד פלטין
"השינה העמוקה מתבצעת ב- 75% מזמן השינה, בארבע השעות הראשונות של הלילה" - לא מדובר כאן על שלבי השינה (עמוקה/שנת חלום וכיו"ב), אלא על שעות הלילה ו % משעות השינה. כנס שוב למאמר של מולי אפשטיין ובדוק שוב.
|