טקסט הודעת פורום
12/1/2003 9:49:00 AM
נתי זנו
ברוך הבא אסף...
נושא:
ברוך הבא אסף...
תאריך:
12/1/2003 9:49:00 AM
מחבר/ת:
נתי זנו
אחרי כל הזמן הזה, הגיע זמן הסקירה...לא נורא על הטעות.. מי שמכיר את האופניים ידע שמדובר בדגם של קרוסקאונטרי.
חזרה לפורום