נושא: תעשה טובה... תאריך: 12/3/2003 8:33:00 AM
מחבר/ת: חיים גוטפריד
לפני שאתה מפרסם סקירה, תעשה קצת מחקר ותבדוק.... האופניים שלך באמת הגיעו עם דיסקים הידראוליים ולא מכניים? וכיוונת אותם לפני אמרת שהם לא עוצרים? אני קניתי את אותם האופניים, רק בלי שגיאות כתיב, ואין לי בעיות עם הדיסקים... ואין שום מצב בעולם שאתה יכול לטעום איתם DH בלי לאבד אשך... בקיצור- סקירה אמורה להיות מקצועית ורצינית, לא סתם....
|