טקסט הודעת פורום
5/20/2005 3:31:00 PM
שחר שטייף
No fear? במקומך דווקא הייתי מפחד
נושא:
No fear? במקומך דווקא הייתי מפחד
תאריך:
5/20/2005 3:31:00 PM
מחבר/ת:
שחר שטייף
להשקיע אלף ש´ח באופניים עלומי שם?
מומלץ ללכת לחנות ולמצוא אופניים לא פחות טובים וכנראה יותר בזול.
חזרה לפורום