הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/20/2005 3:31:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שחר שטייף עם תוכן  No fear? במקומך דווקא הייתי מפחד
נושא: No fear? במקומך דווקא הייתי מפחד תאריך: 5/20/2005 3:31:00 PM
מחבר/ת: שחר שטייף

להשקיע אלף ש´ח באופניים עלומי שם?

מומלץ ללכת לחנות ולמצוא אופניים לא פחות טובים וכנראה יותר בזול.


חזרה לפורום